Pages

Isnin, 11 Mei 2009

Tahniah YAB Ir Nizar..


Alhamdulillah, jutaan kesyukuran dipanjatkan kepada Allah diatas keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengisytiharkan yang Y.A.B Dato’ Seri Mohamad Nizar Jamaluddin adalah MB Negeri Perak yang sah dan bukannya DR Zambry daripada Bn.

Ternyata setelah berbulan-bulan Perak ditadbir oleh kerajaan HARAM oleh MB dan Exco yang HARAM serta beberapa kejadian yang memualkan berlaku, maka akhirnya Mahkamah telah memutuskan bahawa yang haram itu tetap haram dan yang sah itu tetap sah disisi undang-undang.

Moga keputusan ini menjadi satu pencetus semangat buat Para Pejuang Islam di Perak khususnya dan malaysia ‘amnya, serta tidak membuatkan pejuang terleka dgn kemenangan sementara ini. Dengan keputusan ini nampaklah kita bahawa sehebat mana pun manusia ingin merebut jawatan dan kuasa samada secara sah ataupun secara haram,segala taktik kotor dan jijik,berhempas pulas dengan bermacam-macam noda dosa dan melaburkan berjuta-juta wang dan menggunakan segala jentera kerajaan untuk membantu, namun jika Allah ingin mencabut kekuasaan itu sekelip mata sahaja ia akan berlaku.Siapalah kita hendak menentang Allah yang mana segala kehebatan itu ada padanya dan tiada pada kita..

Kembalilah kepada Islam..kembalilah kepada Islam..kembalilah kepada Islam…hanya Islam sahaja cara hidup yang diredhoi oleh Allah diatas muka bumi ini…

0 ulasan:

 
Copyright (c) 2010 ..:: Islam4All ::... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.