Pages

Sabtu, 16 Mei 2009

Bila rasa diri amat berkuasa..


Bila kena tang depa tak sampai 10 jam dah selesai tanpa ada tunda apa-apa,bila kena tang kita tunda minggu depan,lepas tu tunda lagi...dah memang perangai depa mcm ni,nak buat lagu mana lagi..mungkin niat depa ikhlas nak lambat-lambatkan kes MB Perak ni supaya rakyat makin meluat kat depa..mungkin depa lupa yang depa bukan berkuasa sepenuhnya..Hakim yang depa guna tu pun bila check-check balik rupanya Hakim " correct correct correct ".

Jadi kita pun tak heran la bila jadi lagu ni,sebab sistem kehakiman kita pun dah dilacurkan dan diperkosa sampai macam tu sekali. Patut la banyak kes rogol kat malaysia noo..Pemerintah memperkosa Perlembagaan Malaysia maka rakyat bawah ni memperkosa wanita-wanita lemah yang mana depa suka.

Ingat,tinggi mana pun kita duduk kita tetap manusia yang lemah,kita buat anianya orang teruk-teruk pon kita kena ingat yang lepas ni kita akan kena lagu tu balik...Ingat,tidak ada kuasa yang mampu untuk menentang kuasa Allah dan sapa-sapa yang kerja buat dia dengan niat untuk menghina dan menggagalkan perintah Allah, pasti Allah akan menggagalkan kerja buat dia.

0 ulasan:

 
Copyright (c) 2010 ..:: Islam4All ::... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.