Pages

Selasa, 7 Julai 2009

Tingkatkan usaha...




Lama juga rasanya tak menulis kat blog ni…dah bersawang rasanya..hehe…program Liqa’ Mahabbah 2009 (LIMA 09) anjuran Dpm Maqaz Shoubra telah melabuhkan tirainya pada 1 Julai 2009 yang lepas dgn majlis penutup serta majlis ramah mesra bersama Badan Pengurus PMRAM.

Alhamdulillah LIMA 09 berjalan dengan lancar dan sempurna walaupun ada beberapa program yang dirancang terpaksa dihazafkan disaat-saat akhir disebabkan beberapa masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan, namun segalanya berjalan seperti yang dirancang dan moga manfaat yang kita dapat dari program-program yang terdapat dalam LIMA 09 ini dapat memberikan sesuatu yang berguna buat kita semua.

Habis dengan program baru-baru ini sempat juga saya dan beberapa orang rakan bermusafir ke Iskandariah menziarahi seorang sahabat yang baru menimang cahayamata ketika musim peperiksaan yang lepas dan sempat juga singgah menziarahi Ustaz Azizuddin Abdullah. Sehari berada di Iskandariah bukan suatu masa yang panjang untuk berjalan-jalan, namun cukup sekadar dapat menziarahi sahabat dan melihat anak beliau yang diberi nama Nurin Haniah Bt Hj Ahmad Hamdi.

Keputusan imtihan yang dinanti-nantikan oleh pelajar tahun akhir Maahad Qiraat al-Azhar juga telah keluar dan tahniah buat sahabat-sahabat yang lulus dalam imtihan baru-baru ini, buat sahabat-sahabat yang sedang menanti untuk lulus insyaallah kejayaan sedang menanti diri anda dan juga diri saya tak lama lagi.

Jadual durthani juga telah keluar di blog DPM Maqaz Shoubra buat tahun 1,2 dan 3, so, bersegeralah anda mempersiapkan diri untuk kali kedua ini, apa pun sekali gagal bukan bermakna kita akan gagal buat selamanya, mungkin apa yang telah Allah berikan ini adalah yang terbaik untuk kita dan kita perlu berusaha lagi untuk mendapat yang terbaik. Usahlah mengharapkan suatu keputusan yang luar biasa jika usaha yang dilakukan adalah biasa-biasa saja.

Buat sahabat-sahabat Shoubra yang sudah lulus, Tahniah sekali lagi diucapkan dan doakan kami yang akan menghadapi peperiksaan kali kedua Ogos ini.

0 ulasan:

 
Copyright (c) 2010 ..:: Islam4All ::... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.