Pages

Khamis, 2 April 2009

Apa-apa Aje..

Jika tiada aral esok malaysia akan mendapat Perdana Menteri yang baru... Moga Allah memberi petunjuk hidayah buat pemimpin baru ini dalam membawa malaysia ke arah yang lebih baik,bukan ke arah yang lebih tidak baik.

Memimpin itu memang bukan perkara yang mudah,ia adalah suatu amanah yang akan disoal di hadapan allah kelak,namun berapa ramai manusia hari ini yang sanggup membuat apa saja demi untuk mendapatkan tempat dalam barisan pimpinan ataupun untuk merampas dari orang lain. Sekarang zaman pilihan raya,pilihan raya di dua bukit dan satu batang..ops..jangan salah faham dgn istilah itu.. Buat para pengundi,moga anda tidak tersilap dalam memangkah calon,semestinya calon yang anda pilih itu adalah calon yang benar-benar teguh dgn prinsip perjuangan dan bukan calon yang mudah goyang dgn wang dan perempuan...

Tadi juga tersiar yang Siti Nurhaliza telah membuat kunjungan hormat ke atas Y.A.B Tuan Guru Dato' Nik Abd Aziz di pejabatnya, Siti juga mengatakan yang beliau sudah lama ingin bertemu dgn Tok Guru dan kini niat itu Allah sudah makbulkan.. artis pon ada rasa hormat dan ingin bertemu dgn seorang ulama yang banyak berjasa untuk gerakan islam, tapi ada juga manusia yang langsung tidak tahu hormat dengan ulama..

Begitulah manusia..ada yang rasa ingin kepada islam dan ada yang benci dengan golongan yang ingin mendaulatkan islam..moga Allah meletakkan kita dalam golongan yang ingin memartabatkan islam hingga ke puncak dunia..adios..

0 ulasan:

 
Copyright (c) 2010 ..:: Islam4All ::... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.